2015 Iso-Syöte

7.8.2015 - 9.8.2015

11. Intruder Meeting Isosyöte 7.-9.8.2015

Tälle vuodelle suuntasimme tutulle miittipaikalle Isosyötteelle missä olimme viimeksi vuonna 2012 — ja tietysti itse ajelin pakettiautolla että saimme telttakamat hyvissäajoin torstaipäivänä pelipaikalle.

Hyvällä talkooporukalla ja rutiinilla saimmekin nopeasti teltat ym. vermeet paikoilleen, sillä onhan näitä miittejä Oulun porukat ennenkin tehneet.

Perjantai: Ohjelman mukaisesti klo: 12.00 ovet avattiin ja aloitimme sisäänkirjoittautumisilla ja majoittautumisilla. Klubin lipun nosto klo 19.00 ja 21.00 illan bändi Grabulator aloitti karkelot jotka kestivät pikkutunneille saakka.

Lauantai: Runsaan aamupalan jälkeen kokoonnuimme Hotellin eteen paraatiajoa varten mikä suuntautui kohti Taivalkoskea Haskikoiratilalle missä kahvittelimme nisujen kera. Matkaa kertyi paraatiajossa noin reilut 160km.

Miittiohjelma jatkui iltapäivällä pyöränäyttelyn ja perinteisesti kolikonheittokilpailun merkeissä. Päivällisen jälkeen klo 19.00 suoritimme arpajaiset ja palkitsemiset jäsenistöille sekä julistimme pyöräkilpailun tulokset. Kaukaisin matkalainen tulikin Pietarista Venäjältä.

Palkitsemiset miitissä menivät seuraavasti:

• ICF Ry:n pöytäviirin luovutus Hotelli Iso-Syötteen hotellinjohtaja Juha Kuukasjärvelle
  • Työmyyrä palkinto Tapio ”T T” Hirviniemi ICF:n meetingien karaokevetäjälle monen vuoden työskentelystä
  • Asennepalkinto Erkki ”Bobby McGee” Laine Etelän Contact

Ansioituneiden jäsenten palkitseminen ICF-Maltanristillä seuraavasti:

• Eero ”Patu” Korhonen, alueellinen aktiivisuus
  • Pasi ”Phoxi” Sormunen, monivuotinen toiminnantarkastus
  • Ari ”Arska78” Haikonen, alueellinen aktiivisuus
  • Pasi ”hapa” Halvari, hyvästä Biker-asenteesta

Muut palkitsemiset:

• Nuorin osallistuja jäsen moottoripyörällä: Milla Räty, Joensuu
  • Pisin matkalainen moottoripyörällä osallistuja: Wali Dimer, Venäjä
  • Oulun ICF Meeting 2015 järjestäjien ”äipät” palkinto: Eija ”EijaO” Achrén ja Kaisu ”Kazari” Pesu-Kankaala

Yleisöäänestys:

• Kaunein pyörä: nro 3
  • Härskein pyörä: nro 5
  • Paras maalaus: nro 2

Lauantain iltaohjelmaan tuli yllättävä muutos kun Maya Paakkari ilmoitti pääsolistin sormen murtumisesta edellis-illan keikalla, mutta onneksemme Grabulaattor bändin pojat olivatkin jääneet pelipaikalle bilettämään ja lupautuivat heittämään myös lauantai-illan keikan!

Sunnuntai: Masut täyteen aamupalalla ja alkometrin kautta pakkailemaan pyöriä ja jälleen kohti uusia seikkailuita. Jäljelle jäikin enää klubin lipunlasku ja miittipaikan purku jonka jälkeen talkooporukkakin pystyi huokaisemaan. Miittitapahtuma keräsi kokoon hyvän määrän jäsenistöä, tarkemmin 258 henkilöä.

Tapahtuman arpajaistuotto oli 1400 euroa ja se lahjoitettiin kokonaisuudessaan löytöelänkodille Lemmikkihoitola Vierashuone, Kempele

Teuvo ”teve” Hernetkoski

Ps. Tapahtuman kuvia löytyy kuvagalleriastamme