Preloader images
Preloader icon

Intruder Club Finland ry (ICF) on merkkikerho Suzuki Intruder -moottoripyörille.  Kerho on perustettu vuonna 2004 Tampereella ja on ollut rekisteröity yhdistys vuodesta 2006 alkaen.

Kerhomme tavoite on saattaa kaikki samanhenkiset ja Suzuki Intruder -moottoripyöristä kiinnostuneet motoristit yhteen. Harrastamme yhdessä, hyvässä hengessä aktiivisesti ympäri Suomen ja autamme tarvittaessa toisiamme moottoripyöräilyyn liittyvissä ongelmissa.  Kerhomme päätapahtuma kesämiitti järjestetään vuosittain elokuun 1. viikonloppuna.

Intruder-merkkikerhoja löytyy Suomen lisäksi 9:stä Euroopan maasta.  Olemme melko tiiviissä yhteistyössä mm. yhteisten Eurooppa-miittien merkeissä.

Foorumimme on kerhon virallinen tiedotuskanava, mutta myös Facebookista löytyy omat ryhmämme.

Kerhomme jäsenmäärä ollut viime vuosina 600-700, jakautuen ympäri Suomen.

Kerhon presidentti Juhani “Murtsi" Murto
Sivun alkuun