2005 Kisaranta

5.8.2005 - 8.8.2005

Kisaranta 5-7.8.2005

Torstaina 4.8 talkooväki saapui sateen saattelemana pelipaikalle pistämään paikat kuntoon ICF:n jokavuotista päätapahtumaa varten.

Perjantaina puolenpäivän aikaan alkoi sitten porukkaa paikalle tippumaan ja kerholaisia saapui paikalle kaikenkaikkiaan noin 160!!! Perjantaita vietettiin yleisen pyörien ihailemisen, rennon juhlinnan ja karaoken voimin. Karaokessa valittiin myös illan KINGI ja QUEEN. Valituiksi tulivat: QUEEN Lexa Hämeenlinnasta ja KINGI Jari Naatalista. Uusia tuttavuuksia oli paljon ja meininki mukavan leppoisaa…ja ilmakin kuin tilauksesta, aivan loistava.

Lauantaina oli ohjelmassa aamupäivällä ajoreissu Muroleen Kanavalle. Illansuussa väkeä viihdytti Five Comets-bändi ja edelleen ilma suosi juhlijoita.

Palkintoja jaettiin seuraavanlaisesti: mitalit kerhon tukipilareille ansioituneesta toiminnasta…Välly (Hki), Rane (Jkl), Janne63 (Oulu), Jussi_m (Nummela), Tapsa (Vaasa), Janne (Somero), Juke (Vantaa), Sepi (Salo), Antti (Tre), Jallu (Tku). OULU palkittiin vuoden aktiivisimpana alueena. Kaunein pyörä-kilpailun tulokset: 3.sija Jallu Tku, 2. sija Janne63 Oulu ja vuoden kaunein pyörä vuonna 2005 oli HUMMA ohjastajana Sepi Salosta.

Palkintojen jaon jälkeen oli illan romanttisin hetki kun Sammy polvistui Tanjansa eteen ja kosi todistajien läsnäollessa ja sai kun saikin myöntävän vastauksen.

Juhlimisen aiheita oli siis riittävästi ja juhliahan tää porukka osaa!!!

Oli kiva nähdä että jengiä oli paikalla tuplasti enemmän kuin vuosi sitten. Pressa kiittää ja odottaa jo kiihkeästi ensi elokuun ekan viikonlopun pirskeitä (joka on siis jo kiveen hakattu).

Ehkä tapaamme sitten ensi vuonna…

Toivotan itseni sekä Intruder Club Finlandin puolesta hyvää syyskesän jatkoa kaikille.

Timo Aromaa

Presidentti